سرور مجازی بورس

خرید سرور مجازی بورس بهترین انتخاب برای داشتن ترید ایمن از طریق یک وی‌پی‌اس ترید قدرتمند و با داشتن آی‌پی ثابت برای پنهان کردن موقعیت جغرافیایی خود است. سرور مجازی ترید از ملزومات معاملات ارز دیجیتال در صرافی‌های جهانی است. وی‌پی‌اس بورس به شما کمک می‌کند تا بتوانید با اطلاعات شخصی قابل قبول در بورس خارج ثبت نام و فعالیت نمایید.

انتخاب دوره پرداخت
ماهانه
۳ ماهه
۶ ماهه
سالانه

Eco Trade VPS

۳ گیگابایت رم اختصاصی
۲ هسته پردازنده
۲۵ گیگابایت درایو NVME SSD
ترافیک نامحدود ماهیانه
۵۷۵,۰۰۰ تومان
تومان
(ماهانه)
۱,۷۲۵,۰۰۰ تومان
تومان
(۳ ماهه)
۳,۴۵۰,۰۰۰ تومان
تومان
(۶ ماهه)
۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان
تومان
(سالیانه)

Pro Trade VPS

۴ گیگابایت رم اختصاصی
۳ هسته پردازنده
۳۰ گیگابایت درایو NVME SSD
ترافیک نامحدود ماهیانه
۸۷۵,۰۰۰ تومان
تومان
(ماهانه)
۲,۶۲۵,۰۰۰ تومان
تومان
(۳ ماهه)
۵,۲۵۰,۰۰۰ تومان
تومان
(۶ ماهه)
۱۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تومان
(سالیانه)

VIP Trade VPS

۶ گیگابایت رم اختصاصی
۴ هسته پردازنده
۴۰ گیگابایت درایو NVME SSD
ترافیک نامحدود ماهیانه
۱,۴۲۰,۰۰۰ تومان
تومان
(ماهانه)
۴,۲۶۰,۰۰۰ تومان
تومان
(۳ ماهه)
۸,۵۲۰,۰۰۰ تومان
تومان
(۶ ماهه)
۱۷,۰۴۰,۰۰۰ تومان
تومان
(سالیانه)

Pre Trade VPS

۸ گیگابایت رم اختصاصی
۶ هسته پردازنده
۶۰ گیگابایت درایو NVME SSD
ترافیک نامحدود ماهیانه
۱,۷۲۰,۰۰۰ تومان
تومان
(ماهانه)
۵,۱۶۰,۰۰۰ تومان
تومان
(۳ ماهه)
۱۰,۳۲۰,۰۰۰ تومان
تومان
(۶ ماهه)
۲۰,۶۴۰,۰۰۰ تومان
تومان
(سالیانه)

Golden Trade VPS

۱۶ گیگابایت رم اختصاصی
۸ هسته پردازنده
۱۶۰ گیگابایت درایو NVME SSD
ترافیک نامحدود ماهیانه
۲,۷۴۵,۰۰۰ تومان
تومان
(ماهانه)
۸,۲۳۵,۰۰۰ تومان
تومان
(۳ ماهه)
۱۶,۴۷۰,۰۰۰ تومان
تومان
(۶ ماهه)
۳۲,۹۴۰,۰۰۰ تومان
تومان
(سالیانه)

انتخاب های قابل پیکربندی سرور مجازی بورس

حافظه (RAM) اضافه

(هر ۱ گیکابایت)

۷۰٬۰۰۰ تومان / ماهیانه

دیسک اضافه NVMe

(هر ۱۰ گیکابایت)

۵۰٬۰۰۰ تومان / ماهیانه

پردازنده اضافی

(هر عدد)

۱۱۰٬۰۰۰ تومان / ماهیانه

ستاپ سرور

(تمامی پلن‌ها)

رایگان

بررسی اجمالی

ارائه منابع اختصاصی و IP ثابت

با خرید سرور مجازی بورس، منابعی کاملا اختصاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در واقع رم، CPU و فضای ذخیره ارائه شده به شما تحت تاثیر هیچ فرآیند دیگری در سرور قرار نخواهد گرفت و سرور مجازی بورس شما بدون داشتن هیچ اختلالی به عملکرد خود ادامه خواهد داد. به منظور انجام ترید به موقع و از از دست ندادن سرمایه به دلیل بروز اختلال در عملکرد وی‌پی‌اس بورس، به منابع اختصاصی نیاز داشته تا شاهد پایداری و فعال بودن همیشگی سرور باشید. همچنین IP اختصاصی یکی از ملزومات خرید وی‌پی‌اس ترید است. چرا که در صورت تغییر آی‌پی به هر دلیلی، ممکن است بورس جهانی، اکانت شما را مسدود کند اما با در اختیار داشتن IP اختصاصی با خیال راحت می‌توانید از طریق اکانت بورس خود و یا آی‌پی ثابت به انجام ترید بپردازید.


دیسک درایو SSD-NVMe

افزایش سرعت سرور مجازی ترید از اولویت‌های سرویس‌دهی افیکس هاست برای بهبود کیفیت ترید در بورس جهانی است. به این نکته توجه داشته باشید که خرید و فروش به موقع در ترید ارزهای دیجیتال از مهم‌ترین نکاتی است که برای موفق بودن و کسب سود در این حوزه باید در نظر گرفت. در صورتی که سرور مجازی از سرعت بالایی برخوردار نباشد به معاملات شما آسیب می‌زند. VPS پرسرعت بورس باعث می‌شود که بتوانید خرید و فروش‌های خود را در این صرافی در زمان مناسب و به موقع انجام دهید. سرور مجازی با هارد SSD NVMe سرعت سرور را چند برابر کرده، در نتیجه عملکرد نرم‌افزارهای روی سرور نیز عملکرد بهتری خواهند داشت. به منظور انجام ترید، به مرورگر کروم یا فایرفاکس و یا نصب نسخه وب اپلیکیشن فارکس بر روی سرور مجازی ویندوز خود نیاز خواهید داشت. عملکرد این نرم افزارها و در نتیحه باز شدن سایت بورس به سرعت انجام می‌شود و می‌توانید به راحتی به والت خود و پنل فارکس دسترسی داشته باشید.


پشتیبانی ۲۴ ساعته و اختصاصی

پشتیبانی VPS بورس به صورت ۲۴ ساعته در هر روز هفته حتی روزهای تعطیل انجام می‌شود. در عین حال، سیستم مانیتورینگ اختصاصی سرور مجازی ترید شما نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و از بروز هر گونه مشکل جلوگیری خواهند کرد. نیروهای پشتیبانی افیکس هاست شبانه‌روز با دریافت تیکت پشتیبانی، چت آنلاین یا تماس تلفنی با شماره ۲۲۳۸ ۲۸۴۲ ۰۲۱، در کمترین زمان اقدام به رفع مشکلات وی‌پی‌اس شما خواهند کرد.


افزایش امنیت VPS بورس

پیش از خرید وی‌پی‌اس کوکوین باید از افزایش امنیت ترید خود نیز بر روی سرور مجازی ترید اطمینان داشته باشید. فایروال‌های نصب شده بر روی سرور از بهترین و قوی‌ترین فایروال‌های روز دنیا می‌باشد که امنیت زیادی را برای VPS ترید شما رقم خواهند زد. همچنین سیستم مانیتورینگ امنیتی از بروز اختلال در سرور جلوگیری کرده و تمام راه‌های نفوذ به سرور را مسدود می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید با اطمینان خاطر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود در صرافی کوکوین پرداخته و از امنیت سرور مجازی خود مطمئن باشید.

مشخصات فنی سرور مجازی بورس

محل سرور فنلاند
آخرین نسل پردازنده
حافظه رم DDR4
درایو SSD-NVMe
ترافیک نامحدود
نصب انواع ویندوز
قابلیت ارتقا منابع
پلتفرم مجازی سازی KVM
rDNS اختصاصی

سوالات متداول سرور مجازی بورس

با خرید سرور مجازی بورس می‌توانید از با در دسترس داشتن یک آی‌پی ثابت، معاملات ارزی خود را با خیالی راحت انجام دهید.
بله، همواره میتوانید منابع سخت افزاری وی پی اس ویندوز خود را بدون هیچ نگرانی ارتقا دهید و همگام با بزرگ شدن وبسایت، اپلیکیشن یا به صورت کلی جامعه مشتریان هدف، منابع سرور را نیز تا حد مورد نیاز ارتقا دهید؛ لذا این سرورها کاملا مقیاس پذیر هستند.