نحوه ارسال تیکت پشتیبانی در افیکس هاست

تحریریه 

فروردین 9, 1401

به منظور بررسی سریع‌تر و دقیق‌تر درخواست‌های پشتیبانی خود، ارسال تیکت از بهترین راه‌های ارتباطی با کارشناسان فنی افیکس هاست می‌باشد. در صورتی که از کاربران افیکس هاست هستید و قصد ارسال تیکت به واحد پشتیبانی فنی یا پیشتیبانی فروش دارید، مراحل زیر را دنبال کنید.

 

مراحل ارسال تیکت پشتیبانی در ناحیه کاربری efixhost

 

۱- بر روی دکمه «ورود» کلیک کنید.

 

۲- در صفحه‌ی جدید باز شده با نام «ورود به ناحیه کاربری»، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی دکمه ورود کلیک کنید:

توجه: نام کاربری شما، آدرس ایمیلی است که با آن ثبت نام کرده‌اید. رمز عبور نیز توسط خود شما به هنگام ثبت نام تعیین شده است. همچنین می‌توانید نام کاربری و رمز عبور خود را از طریق ایمیلی که از طرف efixhost برای شما ارسال شده است، بررسی بفرمایید.

 

۳- پس از ورود به ناحیه‌ی کاربری خود، می‌توانید با استفاده از یکی از ۲ روش پایین، تیکت خود را ارسال نمایید:

۱) بر روی دکمه «درخواست جدید» در پنل کاربری کلیک کنید.

۲) کلیک بر روی «پشتیبانی» در منوی سمت راست. با کلیک بر روی «پشتیبانی» کشوی منو باز شده و بر روی «ارسال تیکت پشتیبانی» کلیک نمایید.

 

۴- با انتخاب هر کدام از روش‌های بالا، به صفحه‌ی «ارسال تیکت پشتیبانی» و انتخاب دپارتمان مد نظر خود منتقل می‌شوید:

نکته: در صورت نیاز به ارتباط با واحد پشتیبانی در خصوص موارد و سوالات فنی خود درمورد سرویس هاست، سرور و دامنه، واحد پشتیبانی فنی را برای ارسال تیکت خود انتخاب نمایید. در صورتی که قصد خرید، تمدید و یا ارتقا سرویس میزبانی خود را دارید و یا اینکه مورد سوال شما با واحد مالی در ارتباط باشد، واحد مالی و اداری را برای ارسال تیکت انتخاب نمایید. بابت موارد مارکتینگ و همکاری در فروش نیز می‌توانید یکی از واحدهای مشاوره و سئو و مارکتینگ را انتخاب کرده و تیکت خود را ارسال نمایید.

 

۵- پس از انتخاب واحد پشتیبانی مورد نظر خود، به صفحه‌ی زیر منتقل می‌شوید:

نکته: در این صفحه، فیلد نام و نام خانوادگی و ایمیل شما به صورت پیش‌فرض پر شده است. تنها نیاز است موضوع، بخش پشتیبانی، سرویس مربوطه و اولویت موضوع را تعیین کرده و پیام تیکت خود را در فیلد مشخص شده، نگارش نمایید. سپس بر روی دکمه «ارسال» کلیک کنید.

در این مرحله، تیکت شما برای تیم پیشتیبانی مربوطه افیکس هاست ارسال شده است. کارشناسان تیکت شما را بررسی کرده و از همان طریق پاسخ را برای شما ارسال خواهند کرد.

 

 

نحوه مشاهده تیکت در ناحیه کاربری افیکس هاست

برای مشاهده پاسخ کارشناسان به تیکت خود، پس از ورود به ناحیه کاربری، می‌توانید از طریق منوی آبی رنگ «درخواست‌های پشتیبانی»، پاسخ به تیکت پشتیبانی خود را مشاهده نمایید.

تحریریه