شیوا سیاهوشی 

آبان 25, 1398

هفته جهانی کارآفرینی ۹۸ در تهران

هفته جهانی کارآفرینی (Global Entrepreneurship Week)، رویدادی جهانی برای پشتیبانی از افراد خلاق و دارای ایده است که توانایی یا قصد کارآفرینی دارند. این رویداد هر ساله در ماه نوامبر که همزمان با آبان ماه است، برگزار می‌شود و به مدت ۱ هفته به طول می‌انجامد. هفته جهانی کارآفرینی ۹۸ از تاریخ ۲۷ آبان ماه تا ۳ آذر ماه برگزار خواهد شد.

افیکس هاست نیز با حمایت از این رویداد و البته حضور فعال در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، میزبان کسب و کار شما خواهد بود.
همین اینک با استفاده از کد تخفیف مرتبط با هر کدام از سرویس‌های مورد نظرتان، انواع خدمات افیکس هاست را با هزینه خیلی کم، تجربه کنید:

کد تخفیف Gew98H برای خرید هر کدام از سرویس‌های میزبانی وب افیکس هاست
کد تخفیف Gew98D برای ثبت دامنه ملی و انواع دامنه بین المللی در افیکس هاست
کد تخفیف Gew98V برای خرید هر کدام از سرویس‌های سرور مجازی افیکس هاست

در طول هفته جهانی کارآفرینی، کارشناسان و افراد صاحب ایده و تفکری تجاری دور هم گرد آمده و میزان توانایی افراد زیادی را بررسی می‌نمایند و تجربیات خود را با آنان به اشتراک می‌گذارند. هدف از این رویداد تشویق افرادی‌ست که به راه اندازی کسب و کار خود علاقه دارند و با حضور در رویداد هفته جهانی کارآفرینی، راه‌های رسیدن به هدف خود را خواهند یافت.

هفته جهانی کارآفرینی یکی از بزرگترین رویدادهایی‌ست که به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان جامعه و البته نسل بعدی برگزار می‌شود و موجب شبکه‌سازی میان تمام کسب و کارهای اخیر و البته جدید خواهد شد. کارگاه‌های متعددی نیز برای پیشبرد بهتر کسب و کارها و آموزش نکات و جزئیات در حوزه تجارت نیز در طول این دوره برگزار خواهد شد.
این رویداد هر سال توسط کانون دانش آموختگان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار شده و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حامیان اصلی این رویداد هستند.

با شرکت در رویداد gewiran می‌توان:

  • عضویت در انجمن کارآفرینان را از کانون کارآفرینی کسب کرد.
  • با کسب و کارهای جدید و استارتاپ‌ها ارتباط مستقیم برقرار کرد.
  • با سرمایه گذاران ارتباط برقرار کرده و نظر آن‌ها را برای حمایت از کسب و کار خود جلب کرد.
  • از تجربیات افراد کارآفرین و اساتید این حوزه بهره برد و با آنان ارتباط برقرار کرد.

فعالیت‌های هر روز و اساتید حاضر در این رویداد را می‌توانید در سایت رسمی gewiran بررسی کرده و درمورد مربیان و جزئیات آن اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

شیوا سیاهوشی 

متخصص سئو، کپی‌رایتر، علاقه‌مند به حوزه هاستینگ و مدرس زبان انگلیسی.