شیوا سیاهوشی 

مهر 14, 1398

آغاز رویداد استارتاپی صنایع و خدمات نوآور همراه با هفته جهانی کارآفرینی در تهران

رویداد استارتاپی بومینو به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی قصد حمایت از شرکت‌های نوپا و صاحبان ایده را داشته و هدف بر آن است که زمینه پیشرفت را برای همگان فراهم سازد.
افکیس هاست نیز افتخار میزبانی این رویداد بزرگ را برعهده داشته و همراه همیشگی رویدادهایی با هدف رونق کسب و کار و کارآفرینی نیز خواهد بود.
خبر خوب اینکه، نمایندگان کانون دانش آموختگان کارآفرینی در محل سکونت خود با پشتیبانی دانشگاه تهران نیز می‌توانند در این رویداد بزرگ در سراسر کشور شرکت نمایند.
به مناسبت این رویداد بزرگ، افیکس هاست نیز تخفیف‌هایی ویژه برای سرویس‌های باکیفیت خود در نظر گرفته و قصد دارد به چنین کسب و کارهای نوپا و البته تمام افرادی که قصد راه‌اندازی یا حتی بهبود کسب و کار خود را دارند خدمات ویژه‌ای ارائه دهد.

همین اینک با استفاده از کد تخفیف مرتبط با هر کدام از سرویس‌های مورد نظرتان، انواع خدمات افیکس هاست را با هزینه خیلی کم، تجربه کنید:

کد تخفیف Gew98H برای خرید هر کدام از سرویس‌های میزبانی وب افیکس هاست
کد تخفیف Gew98D برای ثبت دامنه ملی و انواع دامنه بین المللی در افیکس هاست
کد تخفیف Gew98V برای خرید هر کدام از سرویس‌های سرور مجازی افیکس هاست

 

استارت آپ ویکند بومینو:

استارت آپ ویکند زمینه‌ای را برای افراد صاحب ایده و البته افراد باانگیزه فراهم کرده تا بتوانند ایده‌های جالب خود را بصورت گروهی مطرح کرده و مراحل رسیدن آن ایده به طرح نهایی را طی کنند. البته نیازی نیست که حتما افراد با ایده خود وارد این رویداد شوند، بلکه با تشکیل گروه قادر خواهند بود بر روی ایده‌های مطرح شده در رویداد نیز کار کرده و خلاقیت خود را برای تبدیل آن به طرح نهایی نشان دهند.
استارت آپ ویکند یک دوره ۳ روزه است که تیم‌ها به مدت ۵۴ ساعت، باید کار گروهی خود را در این مدت به پایان برسانند. این قوانین در تمام کشورها بصورت یکسان تعریف شده‌است.
در طول این دوره، تیم‌ها با کمک مربیان خبره که هر کدام دستی در کارآفرینی داشته و دارند، ایده‌های خود را پربار کرده، نقاط قوت آن را بهبود بخشیده و نقاط ضعف آن را به معیاری مثبت تبدیل می‌کنند.
پس از پایان این ۳ روز، فعالیت‌های هر تیم و ایده‌هایشان توسط داوران خبره تحلیل و بررسی می‌شود.
در استارت آپ ویکند بومینو، داوران محترم، جناب دکتر رحیم سرهنگی – مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی – و جناب دکتر رضا زعفریان – مشاور کسب و کارهای دانشجویی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران – حضور دارند.

این رویداد طبق چند محور برگزار خواهد شد:
گردشگری
شهر هوشمند
اینترنت اشیا (IOT)
سلامت
حمل و نقل
بهداشت
کارآفرینی اجتماعی
مد و لباس
هنر
ارتباطات
فین تک و اینشورتک
چاپ و بسته بندی
صنایع غذایی
هوش مصنوعی و کلان داده

البته هیچ چالش خاصی برای تیم‌ها درنظر گرفته نشده‌است و بدین طریق افراد صاحب ایده می‌توانند نهایت خلاقیت خود را بکار گیرند.

تاریخ، مکان و زمان برگزاری رویداد:

  • ۲۹ آبان لغایت ۱ آذر
  • ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه (۲۹ آبان) تا ساعت ۲۰:۰۰ روز جمعه (۱ آذر)
  • باغ کتاب تهران

زمان دقیق و فعالیت‌های هر روز این رویداد را می‌توانید در سایت رسمی gewiran بررسی کرده و درمورد مربیان و جزئیات آن اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

شیوا سیاهوشی 

متخصص سئو، کپی‌رایتر، علاقه‌مند به حوزه هاستینگ و مدرس زبان انگلیسی.