فرناز شایانی 

اسفند 15, 1399

هاست ایمیل چیست؟ مزایای هاست ایمیل

چگونه از ایمیل استفاده می‌کنید؟ برای بسیاری از کاربران ایمیل، میزبانی غیر رایگان کاملاً غیرضروری است، اما در صورت داشتن اسناد مهم مانند قبض، فاکتور، تماس با مشتری یا سایر اطلاعات حساس که در حساب ایمیل خود ذخیره کرده‌اید، چه می‌کنید؟ بعلاوه، آیا می‌توانید با داشتن یک ایمیل عمومی و غیرحرفه‌ای مانند your.business@gmail.com در دامنه شخصی خود مانند info@your.business.com، مشترکان، مشتریان و غیره را از دست دهید؟

 

علاوه بر اینکه داشتن دامنه اختصاصی در ایمیل، حرفه‌ای است، توصیه می‌شود به جای قرار دادن داده‌های خود در اختیار سرویس ایمیل رایگان مانند Google یا Yahoo، به ارتقا هاست ایمیل نیز فکر کنید. مشاغل برای این سرویس هزینه می‌کنند تا اگر مشکلی پیش آمد، شخصی برای کمک در آنجا باشد.

 

دلایل زیادی وجود دارد که از طریق ایمیل‌تان به تجارت شما صدمات قابل توجهی وارد شود: شخصی رمز عبور را می‌دزدد، ایمیل شما را هک می‌کند، یا ممکن است رمز ورود خود را فراموش کنید. شما قادر خواهید بود به سرعت دسترسی به ایمیل و پرونده‌های مربوط به آن را بازیابی کنید. چرا؟ زیرا شما هزینه خدمات حق بیمه را پرداخت می‌کنید.

 

حفظ و پشتیبانی مداوم ایمیل خود یا اعتماد به خدمات داخلی نه تنها باعث افزایش هزینه‌های شما می‌شود، بلکه احتمال نفوذ ویروس و همچنین مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را افزایش می‌دهد. چنین مشکلاتی می‌تواند باعث شود که ایمیل از چندین ساعت تا چند روز کار نکند، به همین دلیل بیشتر مشاغل ترجیح می‌دهند برنامه‌های هاست ایمیل مدرن را انتخاب کنند. شما می‌توانید با خرید هاست ایمیل از ما، ایمیل‌های سازمانی خود را با نام و برند خود ارسال کنید و از خدمات پشتیبانی ما بهره‌مند شوید.

 

میزبانی ایمیل غیر رایگان فقط برای استفاده هنگام رخ دادن اتفاقات بد نیست بلکه روشی آسان برای دستیابی به خدمات معتبر و کارآمد است. پلن‌ها از یک ارائه دهنده به ارائه دهنده دیگری متفاوت هستند. با این حال، می‌توانید از ویژگی های‌اضافی مانند Microsoft Office Online استفاده کنید.

 

اگرچه همه متخصصین و سازمان‌های تجاری باید ایمیل خود را داشته باشند، اما بیشتر مردم در مورد هاست ایمیل اطمینان ندارند و این اصطلاح را با میزبانی وب اشتباه می‌گیرند. حتی اگر آن‌ها تفاوت این دو اصطلاح را درک کنند، اما این موضوع که ایمیل حرفه‌ای چگونه می‌تواند برای آن‌ها سودمند باشد، برایشان روشن نیست.

 

اگرچه Email hsotig موضوع پیش پا افتاده‌ای نیست، اما اصول میزبانی ایمیل نیز پیچیده نیستند. این راهنمای جامع سرویسی که می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد را توضیح می‌دهد. در ادامه این مقاله موارد زیر را بررسی می‌کنیم:

هاست ایمیل چیست؟ چرا باید از هاست ایمیل استفاده کرد؟ مزایای هاست ایمیل چیست؟ ویژگی‌های هاست ایمیل چیست؟ تفاوت هاست ایمیل با دامنه و میزبانی وب در چیست؟ کدام نوع میزبانی می‌تواند به سود تجارت شما باشد و از همه مهم‌تر، نحوه دریافت آن میزبانی چگونه است؟

 

هاست ایمیل چیست؟

به عنوان مثال در صورت خرید دامنه از efixhost می‌توانید هاست ایمیل را نیز  با آدرس ایمیل اختصاصی برند خود در اختیار داشته باشید. با پلن‌ ایمیل ۵، شما پلتفرم‌های ایمیل سفارشی اختصاصی دریافت می‌کنید که میزبان ایمیل شما می‌تواند ایمیلی را که به یک نام دامنه مرتبط است مدیریت و هرگونه طرح احراز هویت ایمیل را که می‌خواهید در آن پیاده سازی کند.

خرید هاست ایمیل

ویژگی‌های هاست ایمیل چیست؟

برخلاف ایمیل‌های رایگان که دارای تبلیغات هستند، میزبانی ایمیل پرمیوم بدون تبلیغات و شامل راه حل‌های پیشرفته مدیریت ایمیل و ایجاد ویژگی است. هنگامی که میزبانی ایمیل به درستی انجام شد، با ارائه سیستمی برای مدیریت مناسب ایمیل‌های شما، این سرویس می‌تواند انقلابی در تجارت شما ایجاد کند. با استفاده از برنامه‌های غیر رایگان، به عنوان مثال می‌توانید از ابزارهای اضافی برای هدف قرار دادن بخش‌هایی از لیست پستی خود و تسهیل فعالیت‌های موفق بازاریابی ایمیل‌، استفاده کنید.

 

تفاوت بین دامنه، میزبانی ایمیل و میزبانی وب چیست؟

از آنجا که در بحث دامنه‌ها، میزبانی وب و میزبانی ایمیل ابهام زیادی وجود دارد، ما به سرعت این سه نوع میزبانی آنلاین را بررسی خواهیم کرد.

 

میزبانی و ثبت دامنه چیست؟

میزبان دامنه، نام دامنه را ذخیره و ثبت آن‌ها را تسهیل می‌کند. ابتدا دامنه‌ای مانند yourdomain.com را با ثبت کننده دامنه ثبت می‌کنید و درست مانند آدرس خیابان، URL افراد را به مکان وب سایت شما هدایت می‌کند. اگر از دامنه‌ای که از طریق ارائه دهنده شخص ثالث ثبت شده استفاده می‌کنید؛ آن شرکت میزبان دامنه شما است. به عنوان مثال، ممکن است از efixhost برای میزبانی خود استفاده کنید، اما دامنه‌ای را در جای دیگری ثبت کرده باشید.

 

برای اینکه وب سایت شما بصورت آنلاین ظاهر شود، به میزبانی واقعی فایل احتیاج دارید. اکثر شرکت‌ها دامنه، ایمیل و میزبانی وب را به صورت بسته ارائه می‌دهند.

 

هاست چیست؟

میزبانی وب سرویسی است که منابع رایانه‌ای مانند فضای سرور، حافظه و پهنای باند مورد نیاز برای ایجاد پرونده‌های وب سایت شما در اینترنت را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند محتوای وب سایت را در سرورهای میزبان وب ایجاد و ذخیره کنند تا از طریق مرورگر وب به صورت آنلاین مشاهده شود.

 

اگر یک وب سایت به علاوه تمام محتوای آن را به عنوان یک فروشگاه تصور کنید، یک میزبان وب به راحتی فضای فیزیکی را برای نمایش محصولات فروشگاه فراهم می‌کند – در این حالت، محتوای وب سایت شامل متن، تصاویر، فیلم‌ها و هرچیز دیگری که محتوای سایت را تشکیل می‌دهد، می‌باشد.

 

سبک‌های مختلف میزبانی برای رفع نیازهای وب سایت‌های مختلف وجود دارد. پلن‌های میزبانی وب از میزبانی مشترک با چندین سایت مشترک یک سرور تا میزبانی اختصاصی که در آن یک مشتری از کل فضای سرور و پهنای باند استفاده می‌کند، متغیر است.

 

هاست ایمیل چیست؟

میزبانی ایمیل سرویسی است که در آن پیام‌های ایمیل و پرونده‌های مرتبط با آن همه در یک سرور ذخیره می‌شوند. وقتی به آدرس دامنه وب سایت خود ایمیلی دریافت می‌کنید، ایمیل از طریق اینترنت هدایت و در سرور گیرنده ذخیره می‌شود. در این مرحله، ادمی‌های سرور با در نظر گرفتن فیلترهای هرزنامه، درخواست‌های مسیریابی مجدد و در صورت قرار داشتن فرستنده در لیست های سیاه، تعیین می‌کنند که چه اقدامی انجام دهند (پاسخ دهند یا آن‌ها را نادیده بگیرند).

 

سرور هاست ایمیل می‌تواند همان سروری باشد که محتوای وب سایت شما را میزبانی می‌کند، سروری که توسط میزبان دیگری اداره می‌شود یا دو سرور مختلف که توسط همان شرکت میزبان مدیریت می‌شود. ارائه دهندگان خدمات میزبانی ایمیل ممکن است فقط در ارائه خدمات میزبانی ایمیل تخصص داشته باشند، اما این رایج است که این روزها شرکت‌ها ایمیل‌های گروهی و بسته‌های میزبانی وب را ارائه دهند.

 

چه کسی میزبان ایمیل است؟

ما به این نکته اشاره کردیم که می‌توان میزبانی یک وب سایت و میزبانی ایمیل از یک ارائه دهنده دریافت کرد، اما ممکن است شما ترجیح دهید ارائه دهنده‌های جداگانه‌ای را برای هر میزبانی انتخاب کنید. داشتن یک سرور ایمیل اختصاصی فضای ذخیره سازی بسیار بیشتری را در اختیار مشاغل قرار می‌دهد، به این معنی که کم‌تر به حذف ایمیل‌ها احتیاج خواهید داشت.

 

در برخی مواقع، با خرید دامنه و پلن میزبانی با یک حساب ایمیل برند اضافه شده (غالباً رایگان) خیالتان راحت‌تر است. اکثر شرکت‌های ایمیل رایگان مانند Google ایمیل‌های رایگان ارائه می‌دهند، اما شما با دامنه آن‌ها به مشکل می‌خورید، که برای برقراری ارتباط حرفه‌ایی مناسب نیست.

 

به طور سنتی، مشاغل کوچک هاست وب و هاست ایمیل خود را از یک سرور می‌گرفتند، در حالی که سازمان‌های بزرگ‌تر برای استفاده از این میزبانی‌ها از وب اختصاصی و سرورهای ایمیل استفاده می‌کردند. استفاده اینگونه از این خدماتی به این معنی بود که شما به سرورهای ایمیل داخلی و متخصصان فناوری اطلاعات نیاز دارید، اما طی چند سال گذشته، بسیاری از مشاغل با استفاده از سرویس‌های ابری از مزایای میزبانی ایمیل اختصاصی بهره‌مند شده‌اند.

 

با استفاده از هاست ایمیل ارتباطات خود را پایدار و امن سازید و به کسب و کار آنلاین خود رونق بخشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هاست ایمیل و ضرورت استفاده از آن مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

 

خدمات هاست ایمیل رایگان در برابر هاست ایمیل غیر رایگان

انواع مختلفی از خدمات ایمیل وجود دارد که ممکن است یک شرکت میزبان ارائه دهد. ارزش هر سرویس به نیاز شما بستگی دارد. اختصاص دادن وقت برای ارزیابی نیازهای ایمیل امروز و چگونگی تاثیر آن‌ها بر رشد کسب و کار یا تیم‌تان، شما را برای آینده آماده می‌کند. بیایید گزینه‌های موجود را برای شما بررسی کنیم.

 

خدمات ایمیل میزبانی وب رایگان

خدمات ایمیل میزبانی وب به شما امکان می‌دهد پیام ارسال و دریافت کنید و حساب‌های ایمیل را از طریق پست الکترونیکی (POP) و سرویس گیرندگان ایمیل (IMAP) مدیریت کنید. نام ایمیل رایگان شامل Gmail و Yahoo است. بسیاری از میزبانی‌های ایمیل رایگان وجود دارد که احتمالاً قبلاً با آن‌ها آشنایی دارید:Gmail Google ،Hotmail مایکروسافت، Yahoo و AOL.

مزایا:

رایگان و بدون تعهد و قرارداد، است
خدمات ایمیل رایگان معمولاً شامل فضای ذخیره سازی پرونده برای تأمین نیازهای مشاغل کوچک و فردی است.

معایب:

ممکن است دارای آگهی‌های تبلیغاتی آزار دهنده یا آگهی‌های on/off page باشد.
دارای معیار‌های امنیتی ضعیف‌تری است.
دارای گزینه‌های کمک بیهوده و پشتیبانی مشتری است.
باعث می‌شود بازدید کنندگان در اصالت و اعتبار شما شک کنند.
دارای فضای ذخیره سازی ابر کمتری است.
هیچ نام دامنه شخصی (your.name@yourbusinessname.com) منجر به یادآوری آدرس های ایمیل طولانی و بدون برند نمی‌شود.

میزبانی ایمیل حرفه‌ای

اگر کسب و کار و درآمد شما به عنوان به ایمیل بستگی دارد، توصیه نمی‌شود از میزبانی ایمیل رایگان استفاده کنید – هرچقدر پول بدهید همان قدر هم آش می‌گیرید. بسته‌های میزبانی ایمیل رایگان و استاندارد همیشه از کیفیت مورد نیاز کاربران حرفه‌ای برخوردار نیستند. سرویس‌های میزبانی ایمیل حرفه‌ای (غیر رایگان) به احتمال زیاد برای نیازهای یک تجارت در حال رشد بهتر است.

 

برای ارائه بهترین تجربه ایمیل ممکن، خدمات ایمیل پرمیوم دارای ویژگی‌های زیر هستند:

یک نام دامنه شخصی شده. این کار در جهت ایجاد نام تجاری شما مفید خواهد بود. ترجیح می‌دهید با چه کسی کار کنید؟ شخصی که آدرس ایمیل او marcey@bankrestaurant.com یا marcey@freemail.com است. البته مورد اول، از آنجا که شخصی که با یک ایمیل از شرکت خود ارتباط برقرار می کند، بیشتر از شخصی که از میزبانی ایمیل رایگان استفاده می‌کند قابل اعتمادتر است. ما در زمان تکنولوژی زندگی می‌کنیم، و مردم از کلاهبرداری از طریق ایمیل و هرزنامه آگاه هستند.
دارای فضای ذخیره سازی بیشتر است.
دارای فیلترهای ضد ویروس و اسپم قوی است.
اقدامات امنیتی باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا در صورت خرابی شبکه، و هر اتفاق ناخوشایند دیگر، امنیت و ایمنی ایمیل‌ها را از بین نرود. با خدمات میزبانی ایمیل حرفه‌ایی، ایمیل‌ها در مرکز داده میزبان ایمن می‌شوند. میزبان‌های ایمیل در برابر آخرین تهدیدهای امنیتی به روز هستند. بنابراین، در هنگام رویایی با مشکل راه حل‌های بازیابی آنها بهینه است.
تبلیغات ندارد.
ابزارهای همکاری با بسیاری از خدمات ایمیل حرفه‌ای همراه است. در حالی که ایمیل، استانداردی برای برقراری ارتباط از طریق ایمیل تعیین می‌کند، عملکرد آن محدود به یک جعبه پست الکترونیکی است. از طرف دیگر، ابزارهای ‘Collab’ سیستم‌های تخصصی هستند که برای ایجاد پروژه‌ها با مبادله فرم‌های پروژه ایجاد شده‌اند. آن‌ها شامل ویژگی‌هایی مانند تقویم‌های مشترک، پوشه‌ها، دفترچه آدرس، لیست وظایف و غیره هستند که می‌توانند در میان گروهی از افراد مشاهده، به اشتراک گذاشته و ویرایش شوند، که برای سازمان‌ها و تجارت می‌تواند به صورت آنلاین مفید باشد.
همگام سازی ایمیل در چندین دستگاه، از طریق پست الکترونیکی، تلفن هوشمند و سرویس گیرنده ایمیل مورد علاقه کاربران (مانند Outlook).
استفاده از یک شرکت میزبان خارجی به شما امکان می‌دهد هزینه‌ها را کاهش دهید. از آنجا که کارهای تعمیر و نگهداری و مدیریت و سایر به روزرسانی‌ها به صورت خارجی انجام می‌شوند، به مدیریت سایت و منابع سخت افزاری کمتری نیاز خواهید داشت.
طرح‌های احراز هویت ایمیل – فیلتر کردن، رونوشت و تغییر مسیر نیز وجود دارد.
دارای پوشه و مدیریت مخاطبین است.
دارای پیوست‌های بزرگ است.
دارای لیست‌های پستی، سفید و سیاه می‌باشد.
دارای پشتیبان گیری / بایگانی است.
استفاده از نام‌های مستعار، بازارسال‌ها و پاسخ دهندگان خودکار امکان پذیر است.
قوانین نامه دارد.
خدمات IMAP / POP3 ارائه می‌دهد.

سرورهای ایمیل: ISP ،POP3 ،IMAP و Cloud

میزبان ISP

ارائه دهندگان خدمات اینترنت (ISP) سرورهای نامه را ارائه می‌دهند که برای ارتباطات ایمیل شخصی استاندارد مناسب است. این سرویس ابتدایی برای ارسال ایمیل‌های انبوه نیست. سرورهای ISP اغلب تعداد ایمیل‌هایی را که می‌توانید ارسال کنید، محدود می‌کنند. هر مشاغلی که به دنبال به حداکثر رساندن فعالیت‌های ایمیل مارکتینگ است امکان دارد با مشکل روبرو شود. هرکسی که می‌خواهد مقدار قابل توجهی ایمیل ارسال کند باید میزبانی ایمیل خود را از یک ارائه دهنده میزبانی وب یا یک شرکت میزبان ایمیل جداگانه دریافت کند.

 

POP3 در مقابل IMAP

برای دریافت نامه‌های الکترونیکی دو راه وجود دارد: از طریق پروتکل‌های POP (پروتکل دفتر پست)، یا POP3 و IMAP (پروتکل دسترسی به پیام های اینترنتی). در حالی که POP محبوب‌ترین پروتکل بوده است (ISP ها آن را به عنوان روش پیش فرض و ترجیح می‌دهند)، IMAP به عنوان کارآمدترین روش برای مدیریت ایمیل مشاهده می‌شود. میزبانان ایمیل تشخیص می‌دهند که IMAP روش معقول‌تری برای استفاده از ایمیل است ، صرف نظر از اینکه به منابع بیشتری در کنار آن‌ها نیاز دارد.

 

میزبانی ایمیل POP3

POP3 ایمیل را از سرور نامه دانلود کرده و در رایانه شما ذخیره می‌کند. به شما امکان می‌دهد ایمیل خود را هنگامی که آنلاین نیستید بخوانید اما ممکن است برخی یا همه ایمیل‌های دانلود شده، دیگر در سرور موجود نباشند. این می‌تواند منجر به یک وضعیت گیج کننده برای هر کسی (بیشتر ما) شود که ایمیل خود را از طریق چندین دستگاه بررسی می‌کند. به عنوان مثال، هنگامی که از تلفن همراه خود ایمیل ارسال می‌کنید، ممکن است نتوانید آن را در تبلت خود مشاهده کنید.

 

میزبانی ایمیل IMAP

IMAP، پروتکل دسترسی به پیام اینترنتی با نام کامل آن، متفاوت عمل می‌کند. از آنجا که سرویس گیرنده ایمیل به طور مداوم با سرور ایمیل همگام سازی می‌شود، بدون اتصال به اینترنت می‌توان به ایمیل‌ها دسترسی داشت (ارائه کل پیام ایمیل قبل از قطع اتصال، بارگیری شده است). به عنوان مثال، اگر پیامی را از برنامه ایمیل دسک تاپ خود حذف کنم، سپس با سرور ایمیل همگام سازی می‌شود و همه دستگاه‌های دیگر من ( تبلت، iMac و غیره) نسخه همگام سازی شده خود را به روز می‌کنند تا تغییرات را ثبت کند. اگر مشاغل شما از یک صندوق پستی مرکزی استفاده می‌کند که افراد متعددی به دسترسی نیاز دارند یا نیاز دارید از چندین مکان مختلف ایمیل خود را چک کنید، IMAP میزبان ایمیل شماست.

 

میزبانی ایمیل ابری

تا زمانی که در یک شرکت بزرگ کار نکنید و بودجه‌ای متناسب با آن نداشته باشید، مطمئناً زیرساخت‌ها و فرآیندهای بازیابی را که شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، گوگل و دیگر ارائه دهندگان عمده ایمیل ابری دارند،نخواهید داشت. بنابراین، اگر واقعاً نگران بازیابی ایمیل خود هستید، ارائه دهندگان خصوصی ایمیل ابری راهی برای پیشگیری هستند.

 

همانند سایر سرویس‌های مبتنی بر فضای ابر، از مزایای استفاده از ایمیل مبتنی بر فضای ابر بهره وری موثر و کاهش هزینه‌ها است. برای نگهداری نیازی به استخدام متخصصان فناوری اطلاعات برای مدیریت سرورهای ایمیل داخلی یا تجهیزات سرور فیزیکی، نیست. میزبانی ابری مقیاس پذیرترین راه حل است. با تغییر تعداد کاربر، می‌توانید منابعی را مصرف کرده و از دست دهید که این امر باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود.

 

سرورهای ابری همیشه با جدیدترین تجهیزات امنیتی و پیشرفت‌های اخیر فناوری به روز هستند. مزایا شامل پهنای باند افزایش یافته، هزینه‌های بالقوه بالاتر و نیاز به فایروال، در میان بسیاری از مزایای دیگر است. یک مزیت نهایی که باید در نظر گرفت این است که ایمیل بر روی اینترنت قرار دارد، بنابراین اگر سیستم شما خراب شود، با خیال راحت از همه چیز نسخه پشتیبان تهیه می‌شود.

 

هاست اشتراکی در مقابل سرور هاست ابری

کیفیت هاست ایمیل با هاست انتخابی متفاوت است، اما ما می‌توانیم کلیاتی ارائه دهیم. با داشتن ایمیل در هاست اشتراکی، حساب‌های ایمیل مرتبط با یک وب سایت معمولاً در همان سرور وب سایت ذخیره می‌شوند. به طور معمول، سرویس‌های ایمیل ارائه شده با هاست ایمیل مشترک ویژگی‌های خاصی را از تعداد حساب‌های ایمیل موجود مانند تعداد ایمیل‌های خروجی قابل ارسال و فضای دیسک شما را محدود می‌کنند. پلن‌های میزبانی مشترک شامل اسپم بیسیک و محافظت در برابر ویروس است.

 

از طرف دیگر، هنگامی که ایمیل با سرویس‌های هاست ابری حرفه‌ای میزبانی می‌شود، حساب‌ها به احتمال زیاد در سرورهای ایمیل اختصاصی قرار دارند. بعلاوه، اغلب ویژگی‌های پرمیوم بیشتری از جمله ابزارهای همکاری تا خدمات ضد اسپم و آنتی ویروس پیشرفته‌تر، ایمیل و فایل ذخیره سازی بیشتر، پشتیبانی کامل از تلفن همراه و مقررات امنیتی بیشتر به کاربران ارائه می‌شود.

 

نرم افزار هاست ایمیل

ما در مورد نحوه میزبانی ایمیل با توجه به پروتکل‌ها و سرورهای مختلف موجود صحبت کرده‌ایم، اما چگونه به آن ایمیل‌ها دسترسی پیدا می‌کنیم؟ تفاوت بین هاست ایمیل بیسیک و پرمیوم قابل توجه است.

 

سرویس ایمیل وب یا سرویس دهنده میزبانی از ارائه دهنده به ارائه دهنده دیگر متفاوت است. Cpanel email نوعی سرویس ایمیل میزبان وب است که به شما امکان می‌دهد از طریق یک درگاه پست الکترونیکی یا سرویس گیرنده‌های ایمیل مانند Outlook و Thunderbird از طریق اتصالات و پروتکل‌های SMTP / POP / IMAP ایمیل ارسال کرده و بیش از یک حساب ایمیل مدیریت کنید. این سرویس برای هرکسی که از چندین حساب ایمیل استاندارد استفاده می‌کند، مناسب است.

 

خدمات ایمیل حرفه‌ای علاوه بر میزبانی ایمیل، از نرم افزار غنی ایمیل برخوردار هستند. ابزارهای ایمیل حرفه‌ای تمام نیازهای ایمیل را برآورده می‌کنند و شامل تقویم و مخاطبین و ذخیره سازی اسناد هستند. برخلاف سرویس‌های رایگان، ایمیل حرفه‌ای شامل ابزارهای پیشرفته مدیریت کار و همکاری است. بنابراین، نرم افزار ایمیل حرفه‌ای یک انتخاب عالی برای سازمان‌ها و بهینه سازی کار گروهی است. شما ممکن است یک فضای عمومی در پوشه‌های مشترک ایجاد و وظایف را تعیین و کنترل نمایید، برنامه‌های کاری ایجاد و مدیریت کنید، بر در دسترس بودن همکاران برای شرکت در جلسات / بحث‌ها نظارت نموده، اشتراک اطلاعات و دسترسی به پرونده‌های خاص را کنترل کنید.

 

چگونه ایمیل را در دامنه خودم تنظیم کنم؟

ایمیل سفارشی ممکن است در رابطه با برند تجاری شما یک نقطه کوچک در برابر اقیانوس به نظر برسد، اما بطور غیر قابل انکاری مهم است. درباره اولین تاثیر چه می‌گوییم؟ فقط با یک نگاه می‌توانید تاثیر قابل توجهی بر مشتری، مصرف کننده، و / یا آشنایان خود بگذارید. به عنوان یک قانون کلی، از یک آدرس ایمیل سفارشی برای مشروعیت بخشیدن به تجارت خود استفاده کنید، در حالی که ایمیل استاندارد (به عنوان مثال gmail.com @) برای موارد شخصی شما مناسب‌تر است.

 

ایجاد آدرس ایمیل سفارشی مشابه نحوه ساخت وب سایت خود است. ابتدا باید یک بستر ایمیل برای استفاده انتخاب و سپس آن را در دامنه سفارشی خود نصب کنید.

 

بیایید فروشگاه دوچرخه جیمی را تصور کنیم. صاحب مغازه جیمی می‌خواست با یک آدرس ایمیل حرفه‌ای خود را از رقبای خود متمایز کند.

 

برای راه اندازی یک آدرس ایمیل سفارشی متناسب با دامنه وی، جیمی یک میزبان ایمیل انتخاب می‌کند. میزبان ایمیل این اجازه را می‌دهد که جیمی بتواند از طریق jamie@jamiesbike.shop ایمیل ارسال کند. هر میزبان مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمی متفاوت و رابط کاربری برای دسترسی به ایمیل‌ها است (مشتری ایمیل) و طیف وسیعی از قیمت ها را ارائه می‌دهد.

 

آیا می‌توانم ایمیل خود را در سرور خودم میزبانی کنم؟

میزبانی پست الکترونیکی و میزبانی وب از این نظر مشابه هستند که هیچ یک از آن‌ها نباید توسط رجیستر یا ارائه دهنده‌های میزبان وب شما میزبانی شوند. ایمیل‌ها می‌توانند به سرورهای مختلف هدایت شوند و مسیریابی توسط ورودی‌های موجود در سوابق (DNS (Domain Name System انجام می‌شود.

 

با به روزرسانی سوابق سیستم نامگذاری(DNS)، می‌توانید انواع مختلف ترافیک را به سرورهای مختلف هدایت کنید. به عنوان مثال ایجاد ورودی در سوابق CNAME، زیر دامنه‌هایی را برای هدایت ترافیک به سرورهای مختلف و / یا سرویس‌هایی مانند تقویم، ایمیل و اسناد مشترک ایجاد می‌کند.

 

اگر میزبانی ایمیل خود را انتخاب کنید، به یک سرور نیاز خواهید داشت. سرگرمی در اینجا متوقف نمی‌شود. سرور شما به کسی نیاز دارد که می‌داند چگونه آن را مدیریت کند، بنابراین شما پرسنل بیشتری می‌خواهید. احتمالاً شخصی با مدرک IT است. همچنین باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

هزینه سخت افزار
ظرفیت شبکه محدود
محدودیت های ذخیره سازی
مجوزهای نرم افزار

علاوه بر هزینه‌های کارمندی که در این موارد وجود دارد، چندین دلیل وجود دارد که اکثر مشاغل بر خلاف اجرای سرور داخلی خود، خدمات یک میزبان ایمیل حرفه‌ای را انتخاب می‌کنند.

 

چالش‌های زیادی به سرورهای داخلی مرتبط است، از جمله امنیت ناکافی، پشتیبان گیری ناموفق، همگام سازی پیام‌ها در چندین دستگاه (لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه). این‌ها مواردی است که می‌تواند فاجعه‌ای برای یک تجارت به وجود آورد. خوشبختانه، گزینه‌های زیادی برای جلوگیری از چالش‌های ذکر شده در بالا وجود دارد.

 

با انتخاب یک ارائه دهنده ایمیل میزبان، به جای اینکه خود این کار را مدیریت کنید، چیزهای زیادی می‌توانید بدست آورید. با تعداد گزینه‌های موجود امروز، فضای مناسبی برای هر سایز کسب و کار وجود دارد. راه اندازی آن هزینه زیادی نخواهد داشت اما زمان تنظیم و نصب موثر کنسول دلیل اصلی مشترک شدن در سرویس به جای راه اندازی یک سرور ایمیل از طریق خود است.

 

با سرویس ایمیل میزبانی شده، نیازی به خرید سخت افزار ندارید و بعید است نرم افزاری برای راه اندازی داشته باشید. راه اندازی میزبانی ایمیل با ارائه دهنده میزبانی آسان است. شما فقط به سواد رایانه اولیه نیاز دارید و باید بتوانید سرور را بدون دردسر زیادی تنظیم کنید.

 

نتیجه گیری

بسیاری از مشاغل از طریق ایمیل کار می‌کنند. نحوه برقراری ارتباط بین اعضای تیم، مشتریان و فروشندگان است. اگر اعتماد زیادی به ایمیل دارید و می‌خواهید خدمات ایمیل مطمئن و بدون دردسر و هزینه سرور داخلی داشته باشید، به سراغ میزبانی ایمیل بروید. تقاضا برای پشتیبانی از میزبانی ایمیل با کیفیت بالا افزایش یافته است زیرا این خدمات هزینه‌های اضافی یافتن منابع انسانی برای مدیریت سرورهای ایمیل داخلی را نفی می‌کند.

 

میزبانی ایمیل ایمن و پیشرفته‌ای که با دامنه شما مطابقت داشته باشد، کاری پیچیده نیست. در efixhost، ما می‌توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم و با ارائه هاست ایمیل ارتباطات شما با مشتریانتان با نام تجاری خودتان بهبود بخشد. برای خرید هاست ایمیل کلیک کنید.

 

خرید هاست ایمیل email hosting

فرناز شایانی 

كارشناس هاستينگ و ثبت دامنه، مسلط به زبان انگلیسی، علاقه‌مند به موضوعات مرتبط با IoT و شبکه.