فرناز شایانی 

بهمن 22, 1399

۳ روش کاربردی برای افزایش فروش آنلاین فروشگاه خود

بیشتر ما امسال بیش از هر زمان دیگری خریدهایمان را بصورت آنلاین انجام داده‌اییم، بنابراین هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌ایم و همچنین موفق به خرید کالاهای مورد نیاز متناسب با بودجه‌مان و کالاهای ناموجود در فروشگاه‌های محلمان شده‌اییم. در نتیجه، حتی مشتریانی که در ابتدای سال ۲۰۲۰ تازه به خرید دیجیتال روی آورده‌اند، ماه‌ها وقت داشته‌اند که هنگام مراجعه به فروشگاه‎های اینترنتی، تجارب متمایزی کسب کنند.

 

وبمسترها و صاحبان فروشگاه‎های اینترنتی با برآورده کردن خواسته‌ها و انتظارات بازدیدکنندگان می‌توانند باعث افزایش بازدید وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود شوند و بازدیدکنندگان را به مشتریانی وفادار و دائمی تبدیل کنند و در نتیجه منجر به افزایش فروش آنلاین خود شوند. یکی از راه‌های افزایش سرعت و متعاقبا افزایش ترافیک سایت استفاده از سرور مجازی لینوکس می‌باشد.

 

پس اگر شما در پی افزایش ترافیک سایت خود و همچنین افزایش فروش اینترنتی هستید باید انتظارات و خواسته‌های بازدیدکنندگان را برآورده کنید در غیر این صورت بازدیدکنندگان ممکن است برای خرید به جای دیگری بروند.

 

در اینجا ۳ روند تجارت الکترونیکی در حال ظهور را معرفی می‌کنیم که می‌توانیدبا استفاده از آن‌ها نیاز خریداران آنلاین را برآورده کنید و باعث افزایش بازدید فروشگاه آنلاین خود شوید. بنابراین مشتریان بیشتری را در سال آینده به دست می‌آورید و فروش اینترنتی فروشگاه خود را افزایش می‌دهید.

 

۱. اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید.

این سرویس امکان پرداخت اقساطی برای مشتریانی که نمی‌خواهند از کارت اعتباری پرداخت کنند یا کارت اعتباری ندارند، فراهم می‌کند . اما تنظیم و مدیریت پرداخت‌های مکرر می‌تواند برای تجارت دردسر ساز باشد و خطر کلاهبرداری را افزایش دهد.

 

اکنون، چندین نماینده اصلی وجود دارند که خدمات شخص ثالث سرویس «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» را ارائه می‌دهند که راه‌های خرید اقساطی برای مشتریان را راحت‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

 

طبق گزارشات ارائه شده، افراد با درآمد بالا و جوانان بسیار خدمات «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» را دوست دارند، به همین دلیل اغلب شرکت‌های بازرگانی روی همه محصولات خود از محصولات گران قیمت گرفته تا محصولات ارزان قیمت برای افزایش فروش آنلاین خود از این شیوه فروش استفاده می‌کنند.

 

افزودن خدمات «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» به فروشگاه آنلاین شما می‌تواند مسئولیت محافظت در برابر کلاهبرداری احتمالی را به عهده ارائه دهنده خدمات «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» بگذارد و دیگر نیاز به ارائه مجوز مشتری برای اجرای تراکنش‌ها مکرر نیست. برخلاف خدمات layaway که در آن فروشنده کالایی را برای مصرف کننده رزرو می‌کند تا زمانی که مصرف کننده تمام پرداخت‌های لازم برای پرداخت آن کالا را انجام دهد و فقط پس از آن کالا را تحویل می‌دهد در خدمات «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» مشتریان شما بلافاصله کالاهای خود را دریافت می‌کنند و منتظر نمی‌مانند تا آخرین پرداخت انجام شود.

 

«اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» چگونه برای بازرگانان کار می‌کند؟

ابتدا باید در خدمات «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» ثبت‌نام کنید. کلارنا، افترپی و افیرم سه نمونه‌ از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی هستند که امکان پرداخت قسطی را برای کاربرانشان فراهم کردند. هرکدام شرایط و قوانین خاص خود را برای بازرگانان دارند، اما به طور کلی می‌توان انتظار داشت که:

 

برای هر سفارش «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» توسط ارائه دهنده خدمات «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» باید قبل از خرید پیش پرداخت کنید.
برای هر سفارش «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» کارمزد معامله را به خدمات «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» پرداخت کنید.
بدون ارائه ابزار تبدیل ارز خود یا روش‌های پرداخت محلی، سفارشات بین المللی را انجام دهید.
برای دسترسی آسان کاربران در اپلیکیشن، محصولات فروشگاه خود را در فهرست راهنمای «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» دسته بندی کنید. برای مثال، افترپی برای مشاغل کوچک و بزرگ از بوتیک‌های مد کوچک گرفته تا فروشگاه لوازم آرایشی ریحانا، دارای فهرست راهنمای دسته بندی شده است.
به منابع اصلی بازاریابی دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال، کلارنا در زمینه تبلیغات، پیشنهادات انحصاری و ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی مانند لیست علاقه‌مندی های محصول با خریداران خود در ارتباط است.
نرخ تبدیل و میانگین مقادیر سفارش خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، خریداران Affirm، در ماه مه سال ۲۰۲۰، افزایش ۲۰ درصدی در نرخ خرید مکرر و افزایش ۸۵ درصدی در میانگین مقادیر سفارش را گزارش دادند.

 

هنگامی که برای شراکت با «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» در حال بستن قرارداد هستید، ابتدا مطمئن شوید که پلتفرم وی با پلتفرم تجارت الکترونیکی شما سازگار است، چه این پلتفرم مجنتو (Magento) باشد، چه ووکامرس (WooCommerce) یا موارد دیگر. شرایط توافق نامه را با دقت بخوانید، بررسی‌های بازرگان و مشتری را بررسی کنید و ببینید که آن‌ها از شرکای بازرگان خود چگونه پشتیبانی می‌کنند.

 

۲. تحویل در همان روز و روز بعد در مناطق نزدیک

بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که ۹۰ درصد از مشتریان تحویل کالا درب خانه را به فروشگاه رفتن ترجیح می‌دهند، بنابراین اگر شما مایل به افزایش فروش آنلاین محصولات خود هستید؛ کالا را درب خانه مشتری تحویل ‌دهید، وگرنه رضایت ۹۰ درصد از خریداران خود را از دست می‌دهید. در اینجا نحوه تحویل مطمئن کالا برای فروشگاه شما ارائه شده است.

 

با این تصمیم شروع کنید که آیا می‌خواهید راننده (های) شخصی خود را استخدام کنید یا با شرکت خدمات پستی قرارداد ببندید.

 

اگر بودجه لازم را برای پرداخت به راننده بصورت پاره وقت یا تمام وقت برای تحویل محلی فروشگاه خود دارید، می‌توانید هنگام تحویل کالا در مورد چگونگی ظاهر راننده (به عنوان مثال، پوشیدن پیراهن یا برچسب با نام فروشگاه) و بازخورد مستقیم از فرد تحویل دهنده درباره نقاط قوت و ضعف سیستم تحویل کالا، کنترل بیشتری داشته باشید.

 

هنگام استخدام، مسئولیت نظارت و آموزش راننده با شماست، مطمئن شوید که آن‌ها بیمه هستند و هزینه مسافت‌هایی را که هنگام حمل و نقل طی می‌کنند، به آن‌ها پرداخت می‌کنید.

 

اگر استخدام مستقیم راننده مناسب بودجه شما نیست، یا اگر ترجیح می‌دهید کارهای اداری ناشی از استخدام و مدیریت یک کارمند را بر عهده نگیرید، می‌توانید با یک سرویس تحویل کالا در منطقه خود کار کنید. شما می‌توانید با یک اپلیکیشن تحویل کالا همکاری کنید که اقلام شما را با پرداخت هزینه برای هر سفارش به مشتریان محلی تحویل می‌دهد. یا می‌توانید با استفاده از خدمات پیک محلی حسابی ایجاد کنید تا به سفارشات مشتریان نزدیک خود با دقت رسیدگی کنید.

 

قبل از اینکه شرکت تحویل کالا را انتخاب کنید، پوشش بیمه خدمات، تحویل به موقع کالا، نظرات کاربر و سیاست‌ها و قوانین مربوط به موارد گمشده یا آسیب دیده را بررسی کنید.

 

۳. خلق ارزش بیشتر برای مشتریان

انتظار می‌رود اقتصاد در سال ۲۰۲۱ شروع به بهبود کند، اما مصرف کنندگان احتمالاً مراقب هزینه‌های خود خواهند بود. برای بقا و رونق کسب و کار خود و افزایش فروش آنلاین، بر افزایش ارزش برای مشتریان خود تمرکز کنید، خواه این ویژگی‌های جدید محصولات شما، خدمات بیشتر، پشتیبانی VIP باشد یا موارد دیگر.

 

در اینجا ۲ مورد را بررسی می‌کنیم.

 

طرح‌های اشتراک تخفیف (معروف به «مشترک شدن و ذخیره»)

برای بهره‌ مندی از ارائه اشتراک، نیازی نیست که کسب و کار شما روی پیشنهاد «طرح ماهانه» کار کند. با ارائه راهی به مشتریان جهت اشتراك در مصرف محصولات فروشگاه خود، می‌توانید تجارت مكرر بیشتری ایجاد کرده و در وقت مشتری خود صرفه جویی کنید.

 

از مشتری نظرسنجی کنید تا بدانید خواسته مشتریان از فروشگاه شما چیست؟

شاید محصولی داشته باشید که مشتریان نتوانستند آن را پیدا کنند و نیاز مشتریان است. یا خدماتی را ارائه می‌دهید که مشتریان برای آن هزینه می‌کنند. شاید برخی از آ‌ن‎ها مایل به پرداخت ماهانه هزینه پشتیبانی از حق بیمه مشتری باشند.

 

افزایش فروش آنلاین و بهینه سازی سایت جز مهم‌ترین نگرانی‌های وبمسترهاست. در مقاله زیر ۲۷ روش رایگان برای افزایش رتبه سایت را به شما آموزش می‌دهیم. با یادگیری این روش‌ها می‌توانید باعث افزایش عملکرد و در نتیجه بهبود رتبه سایت خود شوید.

نتیجه گیری
بعد از ساخت وب سایت خود، می‌توانید با خرید سرور مجازی لینوکس باعث افزایش بازدید سایت فروشگاهی و در نتیجه فروش آنلاین محصولات خود شوید. برای خرید کلیک کنید.

 

خرید سرور محازی لینوکس linux vps

فرناز شایانی 

كارشناس هاستينگ و ثبت دامنه، مسلط به زبان انگلیسی، علاقه‌مند به موضوعات مرتبط با IoT و شبکه.