شیوا سیاهوشی 

فروردین 8, 1399

فروش ویژه نمایندگی هاست

شاید برخی از شما به ارائه هاست علاقه داشته باشید اما به دلیل هزینه بالای فراهم کردن سرور نتوانسته‌اید به این هدف خود برسید. اما برای فروش هاست یا انواع سرویس‌های میزبانی وب نیازی به داشتن سرور اختصاصی خود نیست؛ چرا که با تنها با اجاره یک یا چند سرور می‌توانید شرکت هاستینگ خود را داشته باشید و از این طریق درآمد بالایی را کسب نمایید. در این مقاله فواید نمایندگی هاست و دلیل ریسلر شدن را بررسی خواهیم کرد.

 

نمایندگی هاست چیست؟

نمایندگی هاست، سرویسی است که با استفاده از امکانات یک شرکت میزبانی وب امکان پذیر است. با اجاره فضایی از هارد درایو، میزان ترافیک مورد نیاز و پهنای باند از این شرکت ارائه دهنده سرویس‌های میزبانی وب، می‌توان به کاربران خود سرویس‌دهی کرد. در واقع با داشتن نمایندگی هاست،‌ می‌توانید به عنوان شرکت میزبانی وب مستقل فعالیت داشته باشید.

بسیاری از طراحان وبسایت نیز قصد دارند علاوه بر ارائه خدمات طراحی سایت،‌ سرویس هاست مورد نظر مشتریان خود را نیز همزمان با سایت نهایی، به فروش برسانند. این یکی از بهترین ویژگی‌هایی‌ست که یک طراح می‌تواند به کاربران خود ارائه دهد. از این طریق می‌توان یک پکیج کامل به مشتری پیشنهاد کرد و هزینه سرویس هاست فرد را نیز خود دریافت کرد و به وی سرویس داد.

 

راه کسب درآمد از طریق هاست ریسلری

خرید هاست ریسلری در واقع یکی از راه‌های کسب درآمد است که افراد بسیاری در حال حاضر از این طریق کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده‌اند. در واقع شما با راه‌اندازی سایت خود، فروش سرویس‌های میزبانی وب را شروع خواهید کرد. جالب اینجاست که در طول فعالیت خود به عنوان ارائه دهنده نمایندگی هاست،‌ نیازی به داشتن دانش برای پشتیبانی از سرویس‌های خود ندارید. پشتیبانی فنی هاست‌های ارائه شده توسط شما، بر عهده شرکتی است که از آن سرویس نمایندگی هاست را دریافت کرده‌اید. از این طریق می‌توانید مشتریان زیادی را به سایت خود جذب کرده و سایت‌های بسیاری را بر روی هاست ریسلری خود میزبانی کنید.

 

۱۰ نکته مهم درمورد نمایندگی هاست

۱. پهنای باند نامحدود

در واقع شما برای اینکه بتوانید سایت‌های زیادی را میزبانی کنید، به پهنای باند کافی نیاز دارید. در این صورت به مشکل برنخواهید خورد. افیکس هاست با ارائه پهنای باند نامحدود، به شما در میزبانی بهتر وبسایت‌ها کمک خواهد کرد.

۲. پشتیبانی قوی

برای نماینده هاست شدن، نیازی به داشتن دانش فنی برای پشتیبانی از سرویس‌های ارائه شده‌ی خود ندارید. پشتیبانی فنی بر عهده شرکت اصلی ارائه دهنده هاست نمایندگی است. در اینجا شما تنها نیاز دارید فضای اختصاص داده شده به خود را به فروش برسانید. با این کار شما نیز یک شرکت ارائه دهنده هاست محسوب خواهید شد ولی پشتیبانی اصلی بر عهده شرکت اصلی خواهد بود.

۳. انتقال رایگان

انتقال سایت‌ها از هاست‌های دیگر به نمایندگی هاست افیکس هاست به صورت رایگان انجام شده و هیچ هزینه‌ای برای شما و کاربرانتان نخواهد داشت.

۴. ارائه SSL

خرید گواهی ssl یکی از دغدغه‌های اصلی هر فردی‌ست که قصد راه اندازی سایت خود را دارد. پس شما نیز نیاز خواهید داشت تا بر روی تمام سرویس‌های میزبانی خود، گواهی اس اس ال نیز ارائه دهید. تمام سرویس‌های نمایندگی هاست افیکس هاست به گواهی ssl مجهز هستند و شما نیازی به تهیه اس اس ال به صورت مستقل و پرداخت هزینه‌ای اضافه بابت آن نخواهید داشت.

۵. پشتیبانی از نسخه‌های مختلف php

برای ارائه سرویس‌های میزبانی وب باید این امکان را در اختیار تمام کاربران خود بگذارید تا با هر نسخه PHP بتوانند وبسایت خود را بر روی سرویس هاست شما مدیریت کنند. از نسخه‌های قدیمی گرفته تا جدیدترین نسخه PHP 7.4 و البته به زودی نسخه ۸٫۰ آن باید بر روی سرورهای میزبان نمایندگی هاست شما پشتیبانی شود.

 

۶. پنل مدیریتی مناسب

از آنجایی که می‌دانید، پنل‌های مدیریتی متعددی برای مدیریت فضای هاست وجود دارد، اما محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین پنل مدیریتی cPanel است. با مقایسه سی پنل، دایرکت ادمین و پلسک که از مشهورترین پنل‌ها برای مدیریت هاست هستند، سی پنل، بیشترین کاربرد را دارد.

۷. افزایش سرعت

با استفاده از سرور لایت اسپید و هارد SSD NVMe می‌توان بالاترین سرعت میزبانی را تجربه کرد. هر چه از سخت افزارهای قوی‌تری در سیستم بکار برده شده باشد، سرعت و کیفیت میزبانی وب نیز افزایش خواهد یافت. همچنین هاست شما باید قابلیت پشتیبانی از وردپرس و دیگر CMSهای معروف را از جمله جوملا، پرستاشاپ و فریم ورک لاراول داشته باشد.

۸. بکاپ گیری منظم

بکاپ گیری در نمایندگی هاست یکی دیگر از موارد مهم و حیاتی‌ست. چرا که هر کاربر با خرید هاست از شما، حتما به نسخه‌های بکاپ محتوای سایت خود نیاز خواهد داشت. افیکس هاست با ارائه بکاپ گیری منظم، پشتیبانی از محتوای سایت کاربرانتان را تضمین می‌کند.

۹. ایجاد اکانت نامحدود

شما برای رونق کسب و کار خود به عنوان ارائه دهنده سرویس‌های میزبانی وب، باید کاربران بسیاری را به خود جذب کنید. در نتیجه به ایجاد اکانت‌های زیادی نیاز خواهید داشت. با قابلیت اضافه کردن اکانت‌های نامحدود می‌توانید بدون هیچ مشکلی، مشتریان زیادی را به سرویس‌های خود جذب کنید. تنها محدودیتی که در پیش رو خواهید داشت، محدودیت بر روی حجم مصرفی هر وبسایت است که با کنترل میزان مصرف هر سایت، می‌توان بیشتر بازده را داشت.

۱۰. فعال بودن قابلیت overselling

با فعال بودن این ویژگی، شما قادر به فروش بیش از منابع خریداری شده خود هستید. در واقع تا زمانی که تمام منابع خریداری شده خود را مصرف نکنید، اجازه فروش به کاربران دیگری خواهید داشت. در نتیجه از فضای خریداری شده و همچنین مقدار هزینه‌ای که کرده‌اید، مصرف بهینه خواهید کرد.

۱۱. ارائه DNS اختصاصی و White Label

این موضوع امر مهمی‌ست که با خرید نمایندگی هاست، به شما DNS اختصاصی تعلق گیرد و از ویژگی وایت لیبل بودن نیز برخوردار باشد. در این صورت شما می‌توانید شرکت خود را به عنوان سرویس‌دهندهای مستقل معرفی کرده و با دی ان اس اختصاصی خود، هاست ارائه دهید. در نتیجه کسی متوجه ریسلر بودن شما نخواهد شد.

با خرید ریسلری هاست خارج یا ایران با کد تخفیف ارائه شده در جدول زیر و سرویس‌دهی به کاربران بسیاری، کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. برای این کار تنها به ثبت دامنه دلخواه خود، طراحی سایت و خرید هاست برای میزبانی سایت خود نیاز خواهید داشت. سپس می‌توانید با تهیه نمایندگی هاست، فروش خود را آغاز کنید.

خرید نمایندگی هاست ریسلری

افیکس هاست با فروش ویژه نوروزی تمام سرویس‌های مورد نیاز شما در راه رسیدن به این کسب و کار، به کاهش هزینه‌هایتان نیز کمک خواهد کرد. اگر در حال حاضر سایتی برای شروع کسب و کار خود ندارید، هم‌اکنون می‌توانید برای ایجاد آن اقدام کنید و در کمترین زمان فعالیت خود را آغاز نمایید.

 

فروش ویژه نوروزی خدمات میزبانی وب و سرور

 

سرویس درصد تخفیف کد تخفیف سفارش
راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی ۱۰۰٪ nowruz  

مشاهده

 

سرور مجازی ۵۰٪ nowruz  

سفارش

 

هاست ۲۵٪ nowruz  

سفارش

 

دامنه ۱۵٪ nowruz  

سفارش

 

SSL ۱۵٪ nowruz  

سفارش

 

نمایندگی هاست ۲۵٪ nowruz  

سفارش

 

شیوا سیاهوشی 

متخصص سئو، کپی‌رایتر، علاقه‌مند به حوزه هاستینگ و مدرس زبان انگلیسی.